Наші гарантії
Інтернет-магазин Le Gourmet працює тільки з виробниками і офіційними дистриб'юторами представлених брендів. Якість і справжність товарів гарантують сертифікати, які надаються за запитом клієнта. Також їх можна переглянути на нашому сайті.
На усі товари поширюється офіційна гарантія згідно умов виробника і на встановлений виробником термін.
На весь асортимент товарів, представлених в нашому магазині, гарантія терміном на 1 (один) рік при дотриманні правильної експлуатації, якщо при продажу виробу додатково не обговорені інші умови, які закріплюється в гарантійному талоні, товарному чеку або накладній. Відлік гарантійного строку починається з дня, наступного за днем придбання товару.
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, причиною для обміну по гарантії предметів посуду, домашнього текстилю, ножів, столових приладів, аксесуарів для бару можуть служити тільки виробничі дефекти товару (в тому числі тріщини, вм'ятини і відколи).
Гарантійні обмеження
Гарантія не поширюється на випадки, коли ушкодження виникли в результаті неправильної експлуатації або недбалого поводження з вищеописаними товарами - тобто, вихід вироби з ладу при перегріванні, падінні, а також в разі навмисної поломки.
Також гарантія не поширюється в разі виникнення в процесі експлуатації природних змін зовнішнього вигляду виробу:
- Механічних пошкоджень (потертостей, подряпин, відколів) внутрішньої або зовнішньої поверхні виробу.
- Зміни кольору металевих виробів, в тому числі, якщо посуд набуває блакитного або золотистого відтінку.
- Зміна кольору посуду з нержавіючої сталі при надмірному перегріванні або в результаті приготування продуктів, що містять кислоту або фарбувальний пігмент (лимонів, томатів, деяких видів овочів, соусів і розсолів). Дана зміна кольору характерно для посуду з нержавійки і ніяк не впливає на функціональні характеристики посуду і якість їжі, що в ній готується. Такі плями легко видаляються за допомогою спеціальних засобів, призначених для чищення посуду і інших виробів з нержавіючої сталі.
- Плями, вапняні крапки й розводи харчового походження.
Щоб уникнути цього, ми радимо Вам ознайомитися з правилами по догляду за посудом з нержавіючої сталі і рекомендаціями щодо її використання.
Обмін товару належної якості
Покупець має право обміняти або повернути куплений товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня продажу. Це можливо у випадках, коли:
- Товар не був у вживанні, і його стан повністю придатний для використання.
- Зовнішній вигляд товару збережений - тобто, на ньому відсутні подряпини, потертості, відколи й інші дефекти покриття.
- Упаковка товару збережена в повному комплекті.
- Покупцем пред'явлений товарний, касовий чек або інший документ, що підтверджує придбання товару в інтернет-магазині «Le Gourmet».
Обмін товару неналежної якості
Протягом усього гарантійного терміну експлуатації покупець має право обміняти або повернути в магазин куплений у нас товар неналежної якості.
Можливо, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» перед тим, як здати або обміняти товар, буде потрібно проведення технічної експертизи
Способи повернення товару
Надішліть товар поштою або кур'єрською службою на адресу магазину-відправника, який вказаний у накладній. Для уточнення інформації, зателефонуйте нашим операторам по номеру: +380507206515.
Якщо у вас немає мобільного додатку Нової Пошти і повертається товар належної якості, вартість пересилки повернення оплачує клієнт за тарифами кур'єрської служби.
Скористуйтеся послугою "Легке повернення" від Нової Пошти, щоб у декілька хвилин повернути посилку, яка не підійшла. Дана функція є абсолютно безкоштовною та доступна лише у мобільному додатку Нової Пошти. Повернути посилку можна з відділення, поштомату та кур'єром (якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата за адресне обслуговування - 35 грн).
Ви маєте 14 днів для повернення товару належної якості у пакуванні виробника. Попередьте нас заздалегідь, що будете повертати товар. Більш детально про послугу можна дізнатися тут.
Якщо повертається товар з дефектом або браком, наш магазин оплатить пересилку.
Повернення грошей
Після отримання товару назад і оформлення повернення, грошові кошти будуть переведені на ту ж карту, з якої відбувався розрахунок.