Як купити і оформити замовлення?

 

1. Додавши товар в корзину і заповнивши форму замовлення

Після розміщення замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей оплати і доставки - по телефону або електронній пошті. Доступно в цілодобовому режимі.

 

2. Зателефонувавши за номером: +380983105409

Даний вид сервісу доступний щодня з 8:00 до 20:00.

 

3. Замовивши зворотний дзвінок

Замовте зворотній дзвінок на сайті і наш менеджер негайно зв'яжеться з Вами. Даний вид сервісу доступний щодня з 8:00 до 20:00.

 

4. Написавши на електронну пошту

Ви можете уточнити у нас будь-яку необхідну інформацію і замовити товар, який сподобався, відправивши нам лист за адресою: withcarelegourmet@gmail.com. Ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей. Доступно в цілодобовому режимі.


Способи оплати:

 

1. Банківський переказ

 

Після оформлення замовлення в нашому магазині ми зв'яжемося з Вами для його підтвердження, після чого відправимо Вам рахунок і реквізити. Оплатити Ви можете у будь-якому банку. Замовлення буде відправлене Вам одразу після надходження грошей на наш рахунок.

Приймаються всі банківські карти, платіжна система WayForPay.

Якщо ви оплатили замовлення банківською картою і з якихось причин вирішили відмовитися від нього, повернення переведених коштів проводиться на ваш банківський рахунок після повернення отриманого товару. Додаткову інформацію з цього питання ви можете уточнити у операторів інтернет-магазину.

 

2. Післяплата

Оплата здійснюється в момент доставки товару і пересилається нам поштовим переказом. Додатково перевізник стягує за це плату: 20 грн + 2% від вартості товару. Тобто, при покупці на 2000 грн, доведеться віддати пошті 60 грн.


Способи доставки:

 

1. У відділення та на поштомати «Нова Пошта»

Ви можете замовити доставку в будь-яке відділення/поштомат компанії «Нова пошта» по всій Україні. Адреси та графік роботи вказані на сайті Нової пошти.

Про прибуття замовлення у відділення або у комірку Вам прийде SMS-сповіщення від служби доставки із зазначенням номера накладної.

Замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 7 днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, він повернеться в магазин.

Посилка на поштоматі зберігається безкоштовно протягом 3 днів, а після закінчення терміну буде переадресовано до найближчого від поштомату відділення.

Відстежити посилку ви можете на сайті або у додатку «Нової Пошти».

 

2. Кур'єром «Нова Пошта».

Доставка кур'єром за вказаною адресою. Доставка за рахунок покупця. Розрахувати її можна на сайті перевізника.

Відстежити посилку ви можете на сайті Нової Пошти.

 

Правила доставки:

 

1. Магазин несе відповідальність за правильність упаковки, гарантує його належний стан без браку і пошкоджень, відповідний товарний вигляд. Ми ретельно перевіряємо кожен товар перед відправкою.

2. Відповідальність за транспортування і цілісність упаковки лежить на службах доставки. Тому, при отриманні замовлення вам необхідно перевірити товари в присутності співробітника кур'єрської служби. У разі пошкодження упаковки, неповного комплекту, недостачі або виявлення механічних пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).

Підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашому замовленню, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товарів, їх комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.

3. У разі пошкодження упаковки і товару, складання акту, ми відправляємо новий товар покупцеві відразу, беручи на себе всі зобов'язання з поштою.